سایت سلام ساب (salamsub.ir) انتخاب خوب من بود. زیرنویس هایی با کیفیت که هم به درستی ترجمه شده اند و هم کاملا با تصویر و دیالوگ افراد هماهنگ هستند. سلام ساب مرجع دانلود زیرنویس سریال است که به محض پخش قسمت های جدید سریال به سرعت زیرنویس آن را پخش می کند و در اختیار کاربران محترم قرار می دهد. 

دانلود زیرنویس فارسی سریال see

سریال دیدنی و جذاب see  که به تازگی جنجال زیادی را به پا کرده است ساخت اپل تی وی پلاس می باشد. این سریال پر طرفدار که قسمت های اولیه ی آن پخش شده است، ژانری تخیلی و فانتزی دارد. سریال see  که زیرنویس آن در سایت ساب سلام قرار می گیرد، در سطح سینمایی و بودجه ی بالایی ساخته و پرداخته شده است.

شما می توانید هم اکنون قسمت های این سریال جذاب و دیدنی را دانلود کنید و زیرنویس فارسی این سریال را از سایت salamsub.ir  دنبال کنید.  

کمی در مورد سریال see

این سریال در یک فضای پسا الزمانی ساخته شده است که تمدن بشریت را در آن زمان و مکان به گونه ای عجیب  جالب به تصویر می کشد. همه ی این افراد بینایی خود را از دست داده اند و در شرایطی متفاوت زندگی می کنند. این سریال توسط استیون نایت که سازنده ی سریال پیکی بلایندرز نیز می باشد، کارگردانی شده است. داستان از این قرار است که پس از زاده شدن چند نسل انسان های نابینا، دوقلو های متولد می شوند که بینا هسند و این نقطه ی عطف سریال see می باشد. 

زیرنویس سریال see هم اکنون در بسیاری از سایت های دانلود زیرنویس موجود است.

ترجمه هایی که سایت سلام ساب برای زیرنویس قسمت های سریال جالب و دیدنی see استفاده می کند، از سایت های معتبری چون دیبا موویز و آنجلیکا ساب می باشد که دقیق و کاملا صحیح می باشند. با مراجعه به این سایت می توانید زیرنویس سریال های دیگری همچون Mom و Titans و ... را دریافت کنید.